Da se dobar glas daleko čuje, itekako je istinito u poslu iznajmljivanja apartmana. Međutim, loš glas će se često, na nesreću iznajmljivača, čuti još i dalje. Kako ne biste zaglavili u skupini nepoželjnih iznajmljivača, nije potrebno puno filozofije. Uz nekoliko jednostavnih savjeta postanite domaćin iz snova kojemu će se gosti svake godine poželjeti vratiti.

Istina i samo istina

Zlatno pravilo kojeg se svaki iznajmljivač mora pridržavati jest – govorenje istine i samo istine. Vaš oglas može sjajno izgledati ako napišete da se vaš apartman nalazi na 5 minuta pješačke udaljenosti od plaže. Predočite li tomu još fotografije plaže i apartmana samo iz unutrašnjosti, velika je mogućnost da će se za boravak u njemu čekati u redu. Odlično, gosti će vam uplatiti novac, bit ćete bukirani cijelu sezonu i pomislit ćete kako je ona bila uspješna.

Međutim, prava je istina da je vaš apartman od plaže udaljen, recimo, 10-ak minuta vožnje automobilom. Situacija u kojoj ste vi napisali neistinu glede udaljenosti od plaže neće vam donijeti ništa dobro. Vaš apartman može biti najuređeniji i najčišći među konkurencijom, ali jedna laž sve to zasjenjuje.

Upravo je pisanje neistina u oglasima, i to posebice u vezi s lokacijom, jedna od najčešćih grešaka koje vas skupo mogu koštati. Umjesto toga, u oglasu istaknite prednosti apartmana koji je udaljen 10-ak minuta vožnje od plaže. Recimo, mirno susjedstvo ili lijepa priroda. Ponudite svojim gostima i alternativni prijevoz do plaže poput bicikala. Ljubiteljima aktivnog odmora zasigurno će pasati bicikliranje do plaže.

Jednostavno, nudite to što imate i bez ikakvih laži i uljepšavanja nađite ciljanu skupinu koja traži baš vas. Vjerujte da postoje ljudi kojima nije najvažnije biti “prvi red do mora”.

koraci-do-zadovoljnijih-gostiju-apartmana-interijer
Ne dopustite da higijena “kao u ljekarni” preraste u sterilnost. Ubacite u svoj prostor malo života!

Vodite brigu o higijeni

Iako većini gostiju apartmani služe “samo kako bi prespavali”, vi ga uredite baš kao da će netko u njemu boraviti 24 sata dnevno. Pri tom se prvenstveno misli na higijenu. Nema gostiju kojima čistoća, prozračnost i svježina neće ostati u lijepom sjećanju. Na kraju krajeva, često je upravo higijena prva stavka koja se ocjenjuje.

Uvijek, nakon odlaska gostiju, a prije dolaska novih, napravite generalku. “Ulickajte” svaki kutak apartmana, uklonite svu prašinu, dezinficirajte ga i učinite apartman takvim da gostima prva reakcija bude da je “kao u ljekarni”.

Ako u kupaoni imate paravan, provjeravajte ga i nipošto ne dopustite da jedan paravan “preživi” nekoliko sezona. Mijenjajte ga barem nakon svake sezone. To nije velika investicija, a nov će paravan zasigurno dati dodatni dojam čistoga. Isto vrijedi i s krečenjem. Nakon svake sezone, investirajte u krečenje. Vjerujte, gosti će primijetiti razliku.

Osim toga, redovito provjeravajte ispravnost svojih elektroničkih uređaja. Ne dopustite da vaši gosti zateknu neispravne i zastarjele uređaje. U današnje vrijeme još je veća pogreška napisati u oglasu da nudite pristup internetu, a na kraju se ispostavi da je signal slab ili da ga uopće nema. Danas je nezamislivo živjeti bez interneta i nemojte dopustiti da ga vaši gosti nemaju. Ako ga oni požele ne imati, vrlo jednostavno će to sami uraditi.

koraci-do-zadovoljnijih-gostiju-apartmana-darovi
Pripremite neke sitne darove za svoje goste – domaći sapun, vrećicu lavande, razglednicu.

Sitnice koje čine razliku

Navođenje činjenica u oglasu, isticanje pogodnosti koje vaša nekretnina nudi i higijena temelji su koji će vam osigurati zadovoljne goste. Međutim, ono što će ih oduševiti i zbog čega će se poželjeti vratiti svakako su detalji.

Ne dopustite da higijena “kao u ljekarni” preraste u sterilnost. Ubacite u svoj prostor malo života. Decentne dekoracije poput bilja, slika ili zanimljivih natpisa uvijek su dobro došle. Ostavite svojim gostima i brošure i vodiče kroz svoj grad. Možete ih i personalizirati pa osobno navesti koja su mjesta najbolja za posjetiti (gosti uvijek vole insajderske informacije).

Svoje goste možete i osobno dočekati i predati im ključeve. Međutim, nije velik minus ni ostaviti ih u poštanskom sandučiću, a ključ od poštanskog sandučića ispod lončarice ili slično. No, ako ste u mogućnosti, svakako ih osobno dočekajte. Dajte se gostima u potpunosti na raspolaganje. Na sve njihove upite odgovarajte u roku od nekoliko sati. Nemojte čekati predugo.

Učinite svoj apartman pet-friendly mjestom. Gosti s kućnim ljubimcima s takvom gestom bit će vam dvostruko zahvalniji nego oni bez. Vjerujte, sve su to sitnice koje čine razliku.

I na kraju, iako ne manje bitno, pripremite neke sitne darove za svoje goste. Može to biti vrećica lavande, smilja, maslinovo ulje, pa čak i samo razglednica. Gosti će cijeniti znak pažnje, a vi ćete se vrlo brzo naći među najpoželjnijim iznajmljivačima apartmana.

S osiguranim apartmanom budite bezbrižni baš kao što su vaši gosti na odmoru.

Istražite koje pogodnosti dobivate s GRAWE APARTMAN PLUS paketom.